Hoe werken automerken over de grenzen samen met influencers?
Hoe werken automerken over de grenzen samen met influencers? Dit keer een voorbeeld van een project van Maserati US.
Hoe werken automerken over de grenzen samen met influencers? Dit keer een voorbeeld van een project van Maserati US.
Maserati zocht naar bevestiging van haar imago, dat is gebaseerd op o.m. luxe en klasse. Hiervoor reisde het met drie influencers naar de besneeuwde bergen van Courmayeur, Italië, met prachtig uitzicht op de Mont Blanc. Hier gingen ze in een foto en video-shoot aan de slag met Scott Schuman (@thesartorialist), James Walker (@mrjww) en Jenny Walton (@jennymwalton).
Scott Schuman en Jenny Walton zijn gericht op high end mode, design en beautyproducten en bereiken meer dan een miljoen mensen, die geïnteresseerd zijn in elegantie en luxe. In de vorm van int totaal vijf gesponsorde Instagram-berichten lieten zij zien hoe de elegantie van Maserati perfect samengaat met haar elegante mode. James Walker kent zo’n aan 192K volgers. In zeven sponsorde posts toonde hij vooral de sportwagenprestaties van het Italiaanse merk.