Hoe hoog staat jouw (auto)merk in de Automotive Influencer-index?

Influencerbureau Yimb (Your Impact Buro) lanceerde in maart de Nederlandse Automotive Influencer-index. Hiervoor monitort het bureau online social media-posts van de vijftien meest invloedrijke Nederlandse automedia, -journalisten en -influencers en koppelt deze exposure aan de Nederlandse automerken. Check de positie van jouw automerk in deze lijst.

De top-6 van automerken op social media van maart is:

1. BMW € 37.874,06
2. Porsche € 20.734,23
3. Audi € 16.652,42
4. Mercedes-Benz € 16.340,88
5. Tesla € 8.988,91
6. Volkswagen € 8.336,54

Wil je het overzicht van maandelijkse automotive social mediaposts en -waardes voor je eigen merk ontvangen, plus de volledige maandelijkse automotive rangorde (inclusief totaalwaardes) van maart, meld je dan voor meer informatie aan bij Hein van Dam: E: Hein@yimb.nl.

Hier de rangorde van de automerken in maart, op grond van hun waardes op social media.

  1. BMW
  2. Porsche
  3. Audi
  4. Mercedes-Benz
  5. Tesla
  6. Volkswagen
  7. Renault
  8. Ferrari
  9. Aston Martin
  10. Toyota
  11. McLaren
  12. Bentley
  13. Jaguar
  14. Skoda
  15. Ford
  16. Peugeot
  17. Opel
  18. Volvo
  19. Alpine
  20. Lamborghini
  21. Mazda
  22. Fiat
  23. Lexus
  24. Honda
  25. Kia
  26. Land Rover
  27. DS Automobiles
  28. Morgan
  29. Mini
  30. Jeep
  31. Hyundai
  32. Mitsubishi
  33. Nissan
  34. Seat
  35. Smart
  36. Rolls Royce
  37. Infiniti
  38. Alfa Romeo
  39. Citroën
  40. Dacia
  41. Cadillac
  42. Chevrolet
  43. Donkervoort
  44. Lancia
  45. Lotus
  46. Maserati
  47. SsangYong
  48. Suzuki
  49. TVR